Een korte intro op een lange reis!

31 januari 2016 - Tilburg, Nederland

Lieve iedereen,

Gisteren was mijn verjaardag. Uiteraard heb ik een feestje gegeven waar ik het ontzettend naar mijn zin heb gehad met allemaal lieve mensen om me heen. Naast mijn verjaardagsfeest, was dit ook mijn afscheidsfeest. Over iets meer dan een week vertrek ik voor 5 maanden naar Zuid-Afrika om daar stage te gaan lopen bij de organisatie: Prochorus.

Na ontzettend veel geregel, papierwerk en 3 ritjes naar Den Haag mocht ik ein-de-lijk mijn visum ophalen. Sindsdien is de tijd ontzettend snel gegaan en nu is het bijna zover! Ik vind het ongelofelijk-mega-giga spannend, maar tegelijkertijd heb ik er ontzettend veel zin in. Wat een avontuur. Op dit moment ben ik druk bezig met de laatste voorbereidingen.

Gisteren op mijn verjaardag-/afscheidsfeest heb ik zoveel liefde gekregen van de mensen om me heen. Leuke cadeaus, mooie kaartjes, originele creaties (Hallo: KARLIJN! Met het WIE-IS-HET-spel Paola and friends edition) maar vooral een hele leuke avond. Ik ga jullie allemaal súuuper missen.

Via deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn reis. Ik zal mijn uiterste best doen om regelmatig een blog te plaatsen over mijn avonturen en ervaringen. Als je interesse hebt kun je je aanmelden voor de mailinglijst, dan krijg je een e-mail als er een nieuwe blog online komt. Voor degene die het leuk vinden om te skypen, mijn gebruikersnaam is: paolanicolaix

Tot snel!

1. Hans Altenburg:
    31 januari 2016
    Veel plezier.
  2. Dorien:
    1 februari 2016
    Goede reis en alsnog gefeliciteerd.
  3. Caroline Nicolai:
    1 februari 2016
    Het gaat opschieten!!! Zal een raar gevoel zijn te weten dat je zo ver weg bent. Je weet wat ik erbij voel maar is wens jou toch een hele fijne, leerzame periode en ik hoop dat je er heel lang met veel plezier op terug kan kijken als hij achter de rug is. ( Hihih, ik denk al aan het terugkomen terwijl je nog moet vertrekken) Tot donderdagxxx